2011-12-10

Ruthless deed.

Heipsankukkuu taas ~


Joulukuu taas... Kauppakeskukset täytyy epilepsia-jouluvaloilla, ihmisten hermot kiristyy ja rahaa kuluu. Ynh... En voi sanoa pitäväni joulusta käytännössä -periaatteena kyllä, ihan kiva juhla se on. Mutta en voi sietää sitä stressaavien asioiden määrää, mikä jouluun liittyy. Ei edes tunnu yhtään joululta, kun maa on musta, ja taivaalta sataa vain räntämoskaa ja vettä vaakatasossa...
En edes tiedä, mitä toivoa joululahjaksi. Kovasti on ihmiset kyselleet, mut en osaa vastata mitään. Yksinkertaisesti, koska en halua mitään mitä en varsinaisesti tarvitse, mutta ei mulla ole mitään mitä välttämättä tarvitsisinkaan. :'D Tai sitten mielikuvitukseni on vain surkastunut...


Sen sijaan mulla on ollut tällainen horros-kausi menossa. Olen ollut tavattoman väsynyt. Ei ole ollut ihmekään, että olen saattanut nukkua sen 12-14 tuntia yhteen menoon. Ei silleen aivan hyvä juttu, kun olen aika tiheään taas koulujutuissa kiinni kaikki päivät. Jotain pitäisi tehdä ja saada valmiiksi, mutta minkäs teet kun väsyttää.


Muttamutta, olen sentään saanut jotain PIIRRETTYÄ. Yhdeksän kymmenestä tuherruksesta jää arvottomaksi luonnokseksi scetch bookiin, mutta tässä jotain mitä olen saanut peräti valmiiksi:



 Hazuki from Lynch., jos sitä nyt siksi edes tunnistaa. Olin jo pitkäänpitkään halunnut piirtää kyseisen herran kunnolla ja tämä sitten syntyi kahden päivän väkertämisen jälkeen. Tatuoinnit = pain in the ass.

Tämä lähti ihan vaan randomista luonnoksesta, jonka tein tylsyyksissäni varmaan jossain kouluntunnilla, ja päätinpä sitten treenailla ihmiskehon värittämistä koneella.

Piski. Tämä tosin taitaa olla jostain syyskuulta...
On muuten julmettu artblock taas päällä. En tiedä oikein, mitä piirtäisin, ideat on kateissa ja tunnun möhlivän kaiken, mitä teen. Örb.... Ideoita saa antaa, mielellään otetaan vastaan !

Ja jotain muuta shittiä, mihin olen törsännyt rahaa yms.



Jännä kaulakoru pienestä kojusta, jossa myytiin kiinalaista tilpehööriä. 



HR GIGERin taidekirja, suomalaisesta kirjakaupasta.



... Luen mielenkiintoisia kirjoja.


Mutta jooh. Siinä taisi kaikki tältä erää olla. Ellen muita päähänpistoja tässä välissä saa, niin seuraava merkintä taitaa odottaa jouluaaton tienoilla. Ja loppuvuodesta olisi suunnitelmissa myös pistää blogin ulkoasu remonttiin.


Since then, nauttikaa loskapaskakeleistä ja bye bye ~

1 kommentti:

  1. Piirrä Lapissa asuva jääkarhunkouluttaja Vladmir Johan von Rumala. Hän on ylipainoinen eikä sheivaa. Äänestää perussuomalaisia. Naimisissa ruotsalaisen naisen kanssa, mutta on salasuhteessa Fabio -nimisen italialaisen hurmurin kanssa. Vladmir harrastaa taidetta ja kreikkalaista painia.

    ...Keksin ihan yhtäkkiä tämmösen kun sanoit ottavasi ehdotuksia. Tuossa ainakin oisi haastetta?

    VastaaPoista